Nyheter från Borås Stad

De som reser med stadsbussarna
blir hela tiden fler och fler.
Klicka här för att läsa mer.
Borås är en bra stad
för den som driver ett företag.
Klicka här för att läsa mer.
Eleverna i grundskolan tävlar
om att inte slänga mat.
Klicka här för att läsa mer.
Nu ska även landsbygden i kommunen
få ett snabbt internet.
Klicka här för att läsa mer.
Hur ska Borås se ut år 2025?
Nu finns förslag på en "vision" för Borås.
Klicka här för att läsa mer.
Borås Stads lättlästa sidor är godkända.
Centrum för Lättläst har granskat våra sidor på webben.
Klicka här för att läsa mer.
Borås Stad är bäst i Sverige
på att vara tillgänglig för alla.
Klicka här för att läsa mer.
Många pensionärer åker gratis
med stadsbussarna.
Klicka här för att läsa mer.
Borås Stad visar ett förslag för att lösa problemen
med trafiken genom Knalleland.
Klicka här för att läsa mer.
Tidningen Såklart Borås skickas till alla hushåll.
Klicka här för att läsa lättlästa texter ur tidningen.
Skriv ut sidan
Sidan uppdaterad: 2012-05-14
Kontakt
Stadskansliet
033-35 70 00
boras.stad@boras.se

Besöksadress
Stadshuset
Kungsgatan 55

Postadress
Borås Stad
501 80 Borås

Klicka på bilden ovan
för att läsa lättlästa texter
ur tidningen Såklart Borås.
Tfn 033-35 70 00     e-post boras.stad@boras.se     Postadress Borås Stad 501 80 Borås
Om webbplatsen >>               RSS>>