Logotyp för Borås Stad
Logotyp för Borås Stad
Logotyp för Borås Stad

Få tips och råd om hur du sparar energi

Det är viktigt att du sparar
energi för miljöns skull.
Du kan få gratis tips och råd
från kommunen om
hur du kan spara energi
där du bor eller arbetar.

Både företag och privatpersoner
kan få sådan rådgivning.

På webbplatsen
Företagande, råd och service (länk) Länk till annan webbplats.
kan du som har ett företag
läsa mer om vad som gäller
just för företag.

Du kan träffa kommunens energi- och klimatrådgivare

Kommunen har egna rådgivare
som kan ge dig tips och råd
om hur du kan spara energi.

Våra energi- och klimatrådgivare
heter John Hamnelid och Hans-Erik Linnros.
Båda sitter i Stadshuset på Kungsgatan 55.

Både John och Hans-Erik
svarar gärna på frågor,
om hur du kan minska
din energianvändning
och sänka dina elkostnader.

Du kan antingen besöka dem,
eller så kan de besöka dig.

Du når John på:

Du når Hans-Erik på:

Ikon: pratbubblor

Om du har frågor kontakta:

Telefon:

Senast ändrad:

Ändrad av:

Dela sidan: Få tips och råd om hur du sparar energi

Facebooksymbol LinkedInsymbol E-postsymbol