Logotyp för Borås Stad
Logotyp för Borås Stad
Logotyp för Borås Stad

Bada i simhall

Det finns fyra simhallar i Borås:

Stadsparksbadet har en stor bassäng
att simma i för att motionera.
Det finns också en liten pool för barn.

Borås Simarena kan man simma för att
träna och motionera.

Sandaredsbadet är ett litet badhus
i Sandared.
Där finns en stor bassäng att simma i.
Det finns också en liten bassäng för barn.

Dalsjöbadet är ett litet badhus
i Dalsjöfors.
Där finns en stor bassäng att simma i.
Det finns också en liten bassäng för simskola.

Senast ändrad:

Ändrad av:

Dela sidan: Bada i simhall

Facebooksymbol LinkedInsymbol E-postsymbol