- Borås Stad
- / Borås Stad på lättläst
- / Uppleva och göra
- / Gå med i en förening
Gå med i en förening
Det finns många föreningar i Borås.
Du kan gå med i en förening
som gör något som du är intresserad av.
Många av föreningarna är idrottsföreningar.
De håller på med till exempel
fotboll, ishockey eller parkour.
Det finns även många andra föreningar.
Det finns till exempel föreningar för
- scouter
- olika typer av kultur
- personer som har ett visst funktionshinder
- pensionärer
- personer som kommer från ett visst land.
Det finns ett register med alla föreningar.
Du kan söka i registret
efter det du är intresserad av,
till exempel fotboll, handarbete eller litteratur.
Om du har frågor kontakta:
E-post:
Telefon:
Senast ändrad:
Ändrad av: