- Borås Stad
- / Borås Stad på lättläst
- / Uppleva och göra
- / Åk skidor
Åk skidor
Det finns många skidspår i Borås.
Några är på platt mark
där det är lättare att åka.
Några har många backar
och är svårare att åka.
Det finns en lista
med alla skidspår
till vänster på den här sidan.
Klicka på ett av dem
så får du reda på
var det finns.
Du kan se på en karta
var alla skidspår finns.
Du hittar kartan om du klickar på länken nedan.
Klicka på Friluftsguide
och sedan Skidspår.
Om du har frågor kontakta:
E-post:
Telefon:
Senast ändrad:
Ändrad av: