Logotyp för Borås Stad
Logotyp för Borås Stad
Logotyp för Borås Stad

Fortsätt att följa nationella råd och rekommendationer

Borås Stad på lättläst

Kommunen heter Borås Stad.

Här får du veta vad kommunen gör
och vilken hjälp du kan få av kommunen.
Du får också veta vilka personer
som bestämmer i kommunen.

Vi håller på att bygga om den här sidan.
Vi vill att den ska bli lättare för alla att läsa,
så att alla kan läsa om beslut och nyheter i Borås Stad.

Kontakta kommunen

Du kan ringa till kommunen
på telefonnummer 033-35 70 00
Du kan skicka e-post till kommunen
på adressen boras.stad@boras.se

Du kan skicka brev till kommunen.
Adressen till kommunen är:

Borås Stad
501 80 Borås

Du kan gå till stadshuset
och prata med dem som arbetar där.
Stadshuset har adressen Kungsgatan 55.

Klicka här nere på det du vill läsa mer om:

Senast ändrad:

Ändrad av:

Dela sidan: Borås Stad på lättläst

Facebooksymbol Twittersymbol LinkedInsymbol E-postsymbol