Logotyp för Borås Stad
Logotyp för Borås Stad
Logotyp för Borås Stad

Det finns många skidspår i Borås.

Några är på platt mark

där det är lättare att åka.

Några har många backar

och är svårare att åka.

Det finns en lista

med alla skidspår

till vänster på den här sidan.

Klicka på ett av dem

så får du reda på

var det finns.

Du kan se på en karta

var alla skidspår finns.

Du hittar kartan om du klickar på länken nedan.

Klicka på Friluftsguide

och sedan Skidspår.

Senast ändrad:

Ändrad av:

Dela sidan: Åk skidor

Facebooksymbol LinkedInsymbol E-postsymbol