Badplatser utomhus
Det finns många platser i Borås
där du kan bada utomhus.
Det finns stora badplatser
med strand och brygga.
Det finns små och lugna badplatser.
Det finns en lista
med alla badplatser
till vänster på den här sidan.
Klicka på en av dem
så får du reda på
var den finns.
Du kan se på en karta
var alla badplatser finns.
På den här kartan kan du se
var de olika badplatserna finns:
karta.boras.se/badplatser Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.
Om du har frågor kontakta:
E-post:
Telefon:
Senast ändrad:
Ändrad av: