Logotyp för Borås Stad
Logotyp för Borås Stad
Logotyp för Borås Stad

Särskilda rekommendationer i Västra Götaland

Bada i simhall

Det finns fyra simhallar i Borås:

  • Stadsparksbadet har en stor bassäng
    att simma i för att motionera.
    Det finns också en liten pool för barn.
  • Borås Simarena kan man simma för att
    träna och motionera.
  • Sandaredsbadet är ett litet badhus
    i Sandared.
    Där finns en stor bassäng att simma i.
    Det finns också en liten bassäng för barn.
  • Dalsjöbadet är ett litet badhus
    i Dalsjöfors.
    Där finns en stor bassäng att simma i.
    Det finns också en liten bassäng för simskola.

Senast ändrad:

Ändrad av:

Dela sidan: Bada i simhall

Facebooksymbol Twittersymbol LinkedInsymbol E-postsymbol