- Borås Stad
- / Borås Stad på lättläst
- / Uppleva och göra
- / Bada i simhall
Bada i simhall
Det finns fyra simhallar i Borås:
- Stadsparksbadet har en stor bassäng
att simma i för att motionera.
Det finns också en liten pool för barn. - På Borås Simarena kan man simma för att
träna och motionera. - Sandaredsbadet är ett litet badhus
i Sandared.
Där finns en stor bassäng att simma i.
Det finns också en liten bassäng för barn. - Dalsjöbadet är ett litet badhus
i Dalsjöfors.
Där finns en stor bassäng att simma i.
Det finns också en liten bassäng för simskola.
Om du har frågor kontakta:
Senast ändrad:
Ändrad av: