Cykla mountainbike
Det finns flera leder
där du kan cykla mountainbike.
De finns vid GIF-stugan på Knektås,
i Tosseryd norr om Borås.
Det finns en lista
med alla leder för mountainbike
till vänster på den här sidan.
Klicka på en av dem
så får du reda på
var den finns.
Du kan se på en karta
var alla leder finns.
Du hittar kartan om du klickar på länken nedan.
Klicka på Friluftsguide
och sedan Mountainbikeleder.
Friluftskartan Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.
Om du har frågor kontakta:
E-post:
Telefon:
Senast ändrad:
Ändrad av: