Cykla på cykelleder
Det finns två cykelleder i Borås.
En cykelled består av vägar
där det går bra att cykla.
Cykellederna heter Sjuhäradsrundan och Västgötaleden.
De är flera mil långa
och går genom fler kommuner än Borås.
Du kan cykla hela leden
eller en bit av den.
Här kan du läsa mer om Sjuhäradsrundan
och titta på en karta över den:
Sjuhäradsrundan (sidan är inte lättläst.) Länk till annan webbplats.
Om du har frågor kontakta:
E-post:
Telefon:
Senast ändrad:
Ändrad av: