Jogga eller gå på spår och leder
Det finns många spår och leder i Borås.
Några är korta. Några är långa.
Du kan jogga, gå en promenad
eller göra en längre vandring.
Några av spåren är tillgänglighetsanpassade.
Det betyder att man kan använda dem
med till exempel rullstol, rullator eller kryckor.
Det här är de spår som går att använda med rullstol:
- Kransmossen
- Kypegården
- Kolbränningen
- Hofsnäs
- Vänga mosse.
Det finns en lista
med alla spår och leder
till vänster på den här sidan.
Klicka på ett av dem
så får du reda på
var det finns.
Du kan se på en karta
var alla spår och leder finns.
Du hittar kartan om du klickar på länken nedan.
Klicka på Friluftsguide
och sedan Spår och leder.
Om du har frågor kontakta:
E-post:
Telefon:
Senast ändrad:
Ändrad av: