Logotyp för Borås Stad
Logotyp för Borås Stad
Logotyp för Borås Stad

Särskilda rekommendationer i Västra Götaland

Jogga eller gå på spår och leder

Det finns många spår och leder i Borås.

Några är korta. Några är långa.

Du kan jogga, gå en promenad

eller göra en längre vandring.

Några av spåren är tillgänglighetsanpassade.

Det betyder att man kan använda dem

med till exempel rullstol, rullator eller kryckor.

Det här är de spår som går att använda med rullstol:

  • Kransmossen
  • Kypegården
  • Kolbränningen
  • Hofsnäs
  • Vänga mosse.

Det finns en lista

med alla spår och leder

till vänster på den här sidan.

Klicka på ett av dem

så får du reda på

var det finns.

Du kan se på en karta

var alla spår och leder finns.

Du hittar kartan om du klickar på länken nedan.

Klicka på Friluftsguide

och sedan Spår och leder.

Senast ändrad:

Ändrad av:

Dela sidan: Jogga eller gå på spår och leder

g q n C