Logotyp för Borås Stad
Logotyp för Borås Stad
Logotyp för Borås Stad

Särskilda rekommendationer i Västra Götaland

Lov

När barnen har lov

kan de vara med på olika idrotter.

På sommarlovet kan barnen åka på

kollo eller badresor.

En badresa är en tur till en sjö.

Barnen åker med buss på morgonen

och kommer hem på eftermiddagen.

Där kan barnen bada och leka.

Där finns ledare som tar hand om barnen.

Kollo betyder att barnen åker

till en plats vid havet.

Där får de vara i tre veckor.

De leker, badar och gör aktiviteter och utflykter.

Senast ändrad:

Ändrad av:

Dela sidan: Lov

Facebooksymbol Twittersymbol LinkedInsymbol E-postsymbol