Logotyp för Borås Stad
Logotyp för Borås Stad
Logotyp för Borås Stad
Högtalare

Restauranger

Borås Stads restauranger
är öppna för alla.
Du är välkommen dit för att äta
god mat i en trevlig miljö.

Du behöver inte boka plats innan.
Det går bra att komma direkt
till restaurangen.

På de flesta restaurangerna
kan du både äta lunch och frukost,
eller bara ta en kopp kaffe.

Maten på våra restauranger
är god och näringsriktig.
Vi lagar den med mycket kärlek!

Vi använder mycket ekologiska
och miljövänliga råvaror
när vi lagar maten som vi serverar.

Priser

  • Lunch för pensionär: 95 kronor.
  • Lunch för dig som har daglig verksamhet eller som deltar i
    Borås Stads arbetsmarknads­politiska program: 95 kronor
  • Lunch för Borås Stads personal: 95 kronor
  • Lunch för övriga: 115 kronor
  • Frukostbuffé: 60 kronor
  • Enklare frukost: 45 kronor
  • Kvällsmat: 60 kronor
  • Frukt: 10 kronor

En enklare dessert ingår till lunch.

Du som är pensionärer kan köpa häften
som innehåller elva lunchkuponger,
men där du bara betalar för tio luncher.

Ikon: pratbubblor

Om du har frågor kontakta:

Telefon:

Senast ändrad:

Ändrad av:

Dela sidan: Restauranger

Facebooksymbol LinkedInsymbol E-postsymbol