Logotyp för Borås Stad
Logotyp för Borås Stad
Logotyp för Borås Stad

Gå med i en förening

Det finns många föreningar i Borås.

Du kan gå med i en förening

som gör något som du är intresserad av.

Många av föreningarna är idrottsföreningar.

De håller på med till exempel

fotboll, ishockey eller parkour.

Det finns även många andra föreningar.

Det finns till exempel föreningar för

  • scouter
  • olika typer av kultur
  • personer som har ett visst funktionshinder
  • pensionärer
  • personer som kommer från ett visst land.

Det finns ett register med alla föreningar.

Du kan söka i registret

efter det du är intresserad av,

till exempel fotboll, handarbete eller litteratur.


Senast ändrad:

Ändrad av:

Dela sidan: Gå med i en förening

Facebooksymbol LinkedInsymbol E-postsymbol