- Borås Stad
- / Borås Stad på lättläst
- / Omsorg och stöd
- / Funktionsnedsättning
- / Daglig verksamhet och daglig sysselsättning
- / Lista över dagliga verksamheter
Lista över dagliga verksamheter
Du kan välja mellan Borås Stads dagliga
verksamheter och privata dagliga verksamheter.
Borås Stads dagliga verksamheter
- Centrallagret Länk till annan webbplats.
- Fontänen Länk till annan webbplats.
- GeTing Länk till annan webbplats.
- Hulta Mellangård Länk till annan webbplats.
- Jobb Resurs Länk till annan webbplats.
- Knallefiket och Shopen Länk till annan webbplats.
- Kompassen Länk till annan webbplats.
- Kontor och papper Länk till annan webbplats.
- Park och natur Länk till annan webbplats.
- Solvarvsgatan Länk till annan webbplats.
- Östermalm Länk till annan webbplats.
Privata dagliga verksamheter
De här privata dagliga verksamheterna finns:
Aktivitetshuset Kamgarn
- Kamgarn Café Länk till annan webbplats.
- Kamgarn Idé och media Länk till annan webbplats.
- Kamgarn Hunddagis Länk till annan webbplats.
- Kamgarn Möjligheten Länk till annan webbplats.
- Kamgarn Fastighet och service Länk till annan webbplats.
- Kamgarn Sinnesro Länk till annan webbplats.
- Kamgarn Skapis Länk till annan webbplats.
Bondgården
Sanda hem
- Sanda Café och catering Länk till annan webbplats.
- Sanda Själsro och harmoni Länk till annan webbplats.
- Sanda Skapa och bevara Länk till annan webbplats.
- Sanda Återbruk och media Länk till annan webbplats.
Stallyckan i Mark
Om du har frågor kontakta:
E-post:
Telefon:
Senast ändrad:
Ändrad av: