Meny

Meny

Så här hanterar vi dina synpunkter och felanmälningar.

Alla synpunkter och felanmälningar kan lämnas anonymt men om du önskar återkoppling behöver du lämna kontaktuppgifter. Vi hanterar dina uppgifter enligt Dataskyddsförorningenlänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster samt Offentlighets- och sekretesslagenlänk till annan webbplats.

Så här tar vi hand om dina synpunkter och felanmälningar

Din synpunkt betraktas som en allmän handling i Borås Stad och skickas till den förvaltning eller myndighet som ansvarar för frågan.

När kan du vänta dig svar?

Inom tre arbetsdagar bekräftar vi att din synpunkt kommit in samt vem som tar hand om den. Inom tio arbetsdagar återkopplar handläggaren till dig. Handläggaren kommer också att meddela dig när en eventuell åtgärd är gjord. Felanmälningar hanteras skyndsamt, vilket oftast innebär att ärendet hanteras inom 24 timmar.

Senast ändrad: 2018-05-23 11.41

Ändrad av:

Dela sidan: Så här hanterar vi dina synpunkter och felanmälningar.

g q n C